Business cards

Idag har jag iallafall fått två saker gjorda. Dels lämnat in visitkort till print. Och fått tvätten fixad. Ganska skönt på sitt sätt, två av 300 dåliga samveten färre.

På fredag, ja imorgon, ska jag på någon flashig after-fashion-week-fest med lite celebert folk, där väskdesignern ska visa upp sina prylar. Så till det behövde jag lite visitkort. Dock tror jag inte att ens tvättandet räddar mig ur den fasliga situationen att jag måste gå och inhandla lite nya kläder.

Såhär blev visitkortet iaf.



En bild på Margarita Maiseyenka, från ödehuset bredvid vårt i Huddinge. Var lite osäker på vad för bild jag skulle ha, om jag nu ens skulle ha någon. Då jag inte har något franskt telefonnummer och inte gillar när folk ringer så skippade jag att ha med det.

Imorgon blir det poolparty med Rasmus klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0